Menu

Ledige Stillinger

At arbejde hos Gerdmans

Gerdmans blev grundlagt i 1947 og er en både ekspansiv og succesfuld virksomhed, som via sit katalog og webshop sælger indretninger til såvel kontor, lager- og industriarbejdspladser i hele Skandinavien. Vi tilbyder vores kunder et stort og varieret udvalg på omkring 11.000 forskellige artikler - alt lige fra kontor- receptions- og cafe- møbler til pallevogne og fuldstændige komplette lagerreol løsninger. Kunderne spænder lige fra små, både private og offentlige virksomheder, til store kontraktkunder. Hovedkontoret og lageret ligger i Markaryd i Sverige, men derudover har vi salgskontorer i både Danmark, Norge og Finland.

Gerdmans ejes af TAKKT AG som er noteret på børsen i Frankfurt. Den årlige omsætning beløber sig til ca. 260 millioner DKK om året.

  

Inbound salgskonsulent til vores kontor i Danmark

Gerdmans Kontor- og Lagerudstyr A/S, Nivå

Udfører du kundeservice og salg med et smil, og har du lyst til at vejlede store og små virksomheder i Danmark, så syntes vi, at du skal sende os en ansøgning.

Din primære opgave i vores team vil være at tage imod opkald fra vores nuværende kunder. De kontakter os på telefon, chat og mail og de skal opleve dit smil og din rådgivning i dialogen, så det ender med en god købsoplevelse de vil huske.

Du vil få mange forskellige opgaver, der har med salget at gøre både før og efter. I samtalerne skal du sikre dig, at de husker Gerdmans næste gang de står med et lille eller stort projekt.

Vi håber du kan beskrive dig selv som en praktisk person, med en smule teknisk snilde og evnen til at forstå de problemstillinger og opgaver vores kunder præsenterer os for.

Som du sikkert kan fornemme, skal du trives med at have mange bolde i luften – og du skal have evnen til at gribe dem og score mål! Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra kontorforsyning, møbel- eller lagerudstyrsbranchen, men det er bestemt ikke et krav. Er du den rette profil, skal vi nok sætte dig ind i sortimentet, der skal sælges.

Om dig selv kan du sige at du er:

  • God til at se og fortælle om muligheder!
  • En god købmand med salgs værktøjskassen i orden!
  • God til at kommunikere skriftlig, da meget af dialogen er på chat og i mails.
  • Aktiv, nysgerrig og idérig!
  • Trives i en hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens.

Vi tilbyder dig:

  • Et job, hvor hovedparten af dine opgaver vil være salg og besvarelser på henvendelser fra eksisterende kunder
  • En mulighed for at udvikle dig hos Europas største koncern inden for branchen
  • Glade og humørfyldte kollegaer
  • Grundigt introduktionsprogram
  • Salgssparring og masser af udviklingsmuligheder

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Jeppe Secher på tlf. 72 45 91 06.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 31. maj via boksen "Søg jobbet online". Der afholdes løbende samtaler, og vi forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette. Tiltrædelse efter nærmere aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kort om Gerdmans Kontor- & Lagerudstyr A&S:
Gerdmans Kontor & Lagerudstyr er et katalog selskab med B2B salg af kontor-, industri- og lagerindretning i hele Skandinavien. Vi tilbyder vores kunder et bredt og omfattende sortiment på over 14.000 produkter. Alt fra skriveborde og cafeborde til palleløftere og komplette lagersystemer. Foruden vores brede produktsortiment har Gerdmans en effektiv servicepakke.

Med professionel rådgivning, hurtige leverancer, stort lager samt monteringshjælp er Gerdmans en mulig totalleverandør for alle virksomheder. Gerdmansgruppen har hovedkontor i Sverige og ud over Danmark, er der også salgskontorer i Norge og Finland. Gruppen er en del af katalog virksomheder i den Tyske TAKKT-gruppe, som har en årlig omsætning på over 1 milliarder Euro.