Ledige stillinger

 

At arbejde hos Gerdmans

Gerdmans blev grundlagt i 1947 og er en både ekspansiv og succesfuld virksomhed, som via sit katalog og webshop sælger indretninger til såvel kontor, lager- og industriarbejdspladser i hele Skandinavien. Vi tilbyder vores kunder et stort og varieret udvalg på omkring 11.000 forskellige artikler - alt lige fra kontor- receptions- og cafe- møbler til pallevogne og fuldstændige komplette lagerreol løsninger. Kunderne spænder lige fra små, både private og offentlige virksomheder, til store kontraktkunder. Hovedkontoret og lageret ligger i Markaryd i Sverige, men derudover har vi salgskontorer i både Danmark, Norge og Finland.

Gerdmans ejes af TAKKT AG som er noteret på børsen i Frankfurt. Den årlige omsætning beløber sig til ca. 260 millioner DKK om året.

 

____________________________________________________________________________________________________________

 

Salgskonsulent

Som salgskonsulent i Gerdmans vil din rolle dreje sig primært om rådgivning af virksomhedens kunder, der netop kontakter virksomheden pr. telefon eller chat/mail for at få dækket deres behov for udstyr til indretning af deres kontor eller lager.

Din rådgivning af kunderne foregår deraf pr. telefon eller skrift, og dit mål er naturligt at skabe den bedst mulige løsning for kunderne.  I din rådgivning afklarer du produktspecifikke spørgsmål og alternative løsningsmuligheder. Når løsningen er aftalt med kunden, vil du fremsende tilbud og ordrebekræftelser på det aftalte, ligesom du vil følge på leverancen og lave eventuelt mersalg hos de allerede købende kunder. Aftaler og tilbud vil du naturligt registrere i virksomhedens ordresystem.

I din funktion samarbejder du med dine 4 kollegaer i lignende stillinger, og du referer ligesom dem til afdelingens salgschef.

 

Din baggrund og kompetencer:

Afgørende for succes i ovenstående funktion er, at du:

  • Har erfaring og succes fra en salgsfunktion, hvor du har arbejdet med produktsalg B2B
  • Har drive og motivation for at lave den ypperste kundeservice
  • Er resultatorienteret og kvalitetsbevidst samt samarbejdsorienteret og fleksibel
  • Du er stærk skriftligt og har gode IT-kundskaber

 

Virksomheden:

Hos Gerdmans bliver du en del af en økonomisk sund organisation i vækst. Der er stor frihed i organisationen til at finde nye kreative veje til målet. Igennem høj service skaber Gerdmans inspirerende arbejdsmiljøer og man har sin målgrupper primært på private SMV´er og offentlige organisationer. Virksomhedens kerneværdier er ”Tænk kunderne først”, ”Styrk andre”, ”Gør det bedre hver dag”, ”Tag ejerskab” og ”Fokus på fremgang” og det er afgørende, at du kan finde genklang i disse i dig selv.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen så kontakt Per Maymann på per.maymann@hartmanns.dk eller 41211346. Samtaler tages løbende. 

____________________________________________________________________________________________________________